Τρίτη 8 Απριλίου 2014

Μουσική ή θόρυβος;



Η μουσική στη ζωή μας είναι απαραίτητη. Είναι μια γλυκιά μελωδία. Δεν είναι αυτός ο τρελός θόρυβος που ακούγεται στο δρόμο.
Δε θα μπορούσα να φανταστώ τη ζωή μας χωρίς μουσική. Μέσα από αυτή, πολλές φορές, μπορούμε να ξεπερνάμε κάποιες δύσκολες στιγμές. Έχει μαγικές ικανότητες.
Χωρίς τη μουσική η ζωή μας θα ήταν σιωπηλή, μονότονη και βαρετή. Δε θα είχε χρώμα.
Εμένα η μουσική με βοήθησε να ξεπεράσω κάποιο πρόβλημα που είχα. Όταν η μαμά μου αρρώστησε, πολλές φορές έβαζα τα ακουστικά μου και άκουγα μουσική. Με έκανε και ξεχνούσα.
Δε θα σταματήσω ποτέ να ακούω. Είναι ο πιο γλυκός θόρυβος στη ζωή μου!

Αλέξανδρος Μ.



Συμφωνώ απόλυτα Αλέξανδρε, πολλές φορές διαλέγω κι εγώ αυτόν ακριβώς τον τρόπο για να χαλαρώνω.
Εύχομαι η μουσική  να σου κάνει πάντα  καλή συντροφιά και σου αφιερώνω την πιο κάτω «χαλαρωτική» συλλογή τραγουδιών με πιάνο, που ακούω κι εγώ καμιά φορά! 



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου