Τρίτη 12 Φεβρουαρίου 2019

Ένα όνειρο που είδα...


«Ο ρινόκερος»


Εχθές το βράδυ έφαγα δημητριακά, μετά έπλυνα τα δόντια μου και κοιμήθηκα. Όταν με πήρε ο ύπνος άρχισε ένα κακό όνειρο.
Ετοιμαζόμουνα να πάω βόλτα με τον αδερφό μου και τη θεία μου. Εκεί που βγήκαμε έξω από την πόρτα, η θεία μου είχε ξεχάσει κάτι και μπήκε μέσα να το πάρει, αλλά μπήκε και ο αδερφός μου. Μου έκλεισαν την πόρτα.
Τότε ήταν που είδα στα σκαλιά έναν ρινόκερο και χτύπαγα την πόρτα και το κουδούνι. Ο ρινόκερος ξύπνησε κι ερχόταν προς τα εμένα. Όταν ήρθε κοντά μου εγώ ξύπνησα. Έτρεξα κατευθείαν στη μαμά μου κλαίγοντας κι εκείνη ανήσυχη μου είπε: «Τι έγινε;» Εγώ της είπα ότι ήταν ένας εφιάλτης.
Ήρθε στο κρεβάτι μου να κοιμηθούμε μαζί. Δεν μπορούσα να κοιμηθώ, αλλά η μαμά μου μου είπε να σκέφτομαι όμορφα πράγματα. Το κόλπο της έπιασε κι έτσι με πήρε ο ύπνος.

 Αποτέλεσμα εικόνας για ρινόκερος clipart

Δέσποινα Λ.



«Το πιο φανταστικό όνειρο»


Εχτές το βράδυ ετοιμάστηκα για ύπνο. Έπεσα στο κρεβάτι μου, κουκουλώθηκα, έκλεισα τα μάτια μου και δεν κατάλαβα πότε κοιμήθηκα.
Ξαφνικά είδα να είμαι στο λούνα παρκ σε μια μεγάλη ρόδα. Νόμιζα ότι έφτανα στον ουρανό! Μετά πήγα και σε άλλα παιχνίδια, ήταν υπέροχα.
Όταν έπαιζα, εμφανίστηκε και ο αδερφός μου. Πήγαμε να παίξουμε συγκρουόμενα. Με «τσάκισε» λίγο, αλλά τον «τσάκισα» κι εγώ λίγο, όμως νικητής ήταν τελικά ο μπαμπάς.
Αργότερα πήγαμε να φάμε γλυκό. Εγώ ήθελα παγωτό, αλλά τελικά φάγαμε μαλλί της γριάς και όταν το φάγαμε, πήγαμε να φάμε και κάτι αλμυρό.
Από το πουθένα ακούστηκε ένας θόρυβος που ήταν κάπως έτσι: «ντριν ντριν» και τελικά ήταν το ξυπνητήρι! Ξύπνησα και ήταν η ώρα να πάω στο σχολείο, θα ήθελα όμως αυτό ο ύπνος να διαρκούσε περισσότερο, για να διασκεδάσω πιο πολύ.  

 Αποτέλεσμα εικόνας για αλλου φαν παρκ

Δημήτρης Γ.




«Το ποδοσφαιρίκο όνειρο»


      Μια Τετάρτη, έβλεπα τηλεόραση με τον μπαμπά μου Μπαρτσελόνα Σεβίλλη, ένα από τα πιο σπουδαία ντέρμπι.
 Όταν τελείωσε ο αγώνας, έπεσα για ύπνο. Κοιμήθηκα και είδα ένα όνειρο, ότι έπαιζα στην Μπαρτσελόνα. Μαζί μου ήταν ο Μάριος Κ., ο Μάριος Β., ο Δημήτρης και ο Στέλιος. 
 Άρχισε το ματς. Ο Δημήτρης δίνει πάσα στον Στέλιο, ο Στέλιος δίνει στον Μάριο Β., σουτάρει και γκολ! Μπαρτσελόνα 1-0 με τη Σεβίλλη. Ξεκινά η Σεβίλλη να δώσει πάσα στον Μπεν Ντεγέντερ, αλλά δίνει στον αντίπαλο, ο Μέσι δίνει στον Αργύρη και γκολ! Μπαρτσελόνα – Σεβίλλη  2-0 και τελειώνει το ματς, με νικήτρια την Μπαρτσελόνα, που περνά στα ημιτελικά του πρωταθλήματος. (Τελειώνει το όνειρο…) 
Μαμά: Ξύπνα, Ξύπνα, ώρα για σχολείο
Εγώ: Εντάξει μαμά. Είδα το καλύτερο όνειρο. Μακάρι να ήταν πραγματικότητα! Άμα ήταν, θα ήμουν ο καλύτερος από όλους, θα έβγαινα στις εφημερίδες, μακάρι! 
Μαμά: Ντύσου γρήγορα αλλιώς τέλος το ίντερνετ. 
Εγώ: Εντάξει μαμά.

 Αποτέλεσμα εικόνας για Μπαρτσελόνα Σεβίλλη

Αργύρης Τ.




«Ο αετός πεθαίνει στον αέρα»


      Στο όνειρό μου είχα δει έναν αετό να πετάει στον αέρα. Ξαφνικά όμως τον είδα να πέφτει. Νόμιζα πως θα απογειωνόταν, αλλά αυτός είχε πεθάνει. Ήταν έτοιμος να πέσει επάνω μου. 
Τρόμαξα πολύ και αμέσως ξύπνησα! Έτρεξα γρήγορα στον καναπέ, γιατί νόμιζα πως ο αετός βρισκόταν στο κρεβάτι μου.


Ελευθερία Λ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου