Δευτέρα 17 Μαΐου 2021

Μανούλα μου μαμά...

 

Με αφορμή το κείμενο του ανθολογίου της Β΄Δημοτικού : «Η κλώσα» και τη γιορτή της μητέρας, τα ταλαντούχα παιδιά του Β1 του 12ου Δ.Σ. Νίκαιας, ζωγράφισαν τις μαμάδες τους και ...

Μανούλα μου μαμά

Αχ μανούλα μου, μαμά, σ’ αγαπώ και πριν και τώρα και μετά!

Είσαι φίλη μου καλή, με φροντίζεις, μ’ αγαπάς , με συμβουλεύεις,

όπως ένα συννεφάκι το παιδί του τη βροχή!

Με τ’ αγέρι του χειμώνα, με του ήλιου την εικόνα.

Με λουλούδια και φεγγάρι, μ’ έχεις σαν μαργαριτάρι

και πολύτιμο με λες και σαν θα πεινάσω, πάντα, θα με περιμένει,

ένας νόστιμος κεφτές

και γλυκά μα και πιτούλες…

Μα κι εγώ σου ζωγραφίζω τις πιο όμορφες καρδούλες!

Αχ μανούλα μου, μαμά, σ’ αγαπώ και πριν και τώρα και μετά! 

 

Στίχοι - μουσική : Γιάννης Φαινέκος 

Ζωγράφισαν οι μαθήτριες και οι μαθητές της Β' τάξης.  

Μάϊος 2021

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου